duminică, 27 martie 2011

Sorry about.

Buna fetelor..
Pot spune ca in ultima vreme " gasesc tot felul de scuze " sa nu va raspund..
Dar iata ca deabea azi am reusit sa deschid calculatorul..
Predau ore de engleza unor copii de clasele a5a si a7a , pregatirile mele la matematica , examenul de limba straina , lectii , pregatirile mele la engleza , bunici , aniversari si tot felul !
Dar , un plus de bucurie pentru mine , fusul orar! Poate ca ma voi descurca mai bine cu o ora im plus.Timpul trece atat de repede pentru mine , si nu numai , incat fiecare minut este extrem de important.
Am avut o fata de machiat saptamana asta , si spre rusinea mea nu am putut , pur si simplu sa ajung la timp!Asa ca m-am scuzat , si i-am promis ca urmatoarea data cand va avea nevoie , o voi aranja fara sa plateasca.
Nu stiu ce se intampla , dar incluzandu-ma si pe mine toata lumea este extrem de agitata si alarmata.Sper sa nu ajung sa iau pastile de calmare, dar momentan singurul meu refugiu este aici , pe blogger!
V-am raspuns la e-mailuri tuturor , si sper ca nu am intarziat prea mult .. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu