sâmbătă, 19 martie 2011

After a few days..

Hello guys!
Imi pare rau ca nu v-am mai raspuns la mailuri cateva zile..
Am avut mult de invatat , familie , etc..
But finally , some time for me!!

@ Camelia : Nu , nu folosesc Clean&clear , Nivea sau d`astea.. De la orice farmacie naturista , poti gasi crema antiacnee Herbagen , trebuie folosita zilnic si tinuta ceva timp pe fata pentru a-si face efectul.
Crede-ma e foarte buna si variaza intre 10-15 lei.

@ Didi : Hmm..Avon are foarte multe game de produse..Unele bune , unele pe care le poti arunca la gunoi.e exemplu , gama Anew , este super super buna! Fond de tenul , pudra compacta , bazele de machiaj si cremele de fata sunt suuuper! Insa cele gen Naturals , ColorTrend si tot felul , nu prea.. Desi am un tus verde de ochi de la ColorTrend si e destul de bun..Ti-am spus , variaza.Ma poti intreba exact despre produsul pe care il vrei si iti pot raspunde ! :D 

@ Ioana Li : Parfumurile nu sunt punctele mele forte , plus ca aici gusturile sunt cam indiscutabile..Personal nu imi plac parfumurile dulci absolut de loc , chiar mi se face rau de la ele uneori..Parerea mi-o pot spune daca imi spui exact parfumul ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu