duminică, 27 martie 2011

New fashion ideeas.

De vreo saptamana in coace , diminetile mele sunt frustrate de aceeasi idee.
AM NEVOIE DE CERCEI !
Si nu ca nu as avea destui ( ba din contra , voi fetele ar trebui sa intelegeti cel mai bine.) 30 de perechi pe putin.
Dar nu orice fel de cercei caut.Cat mai iesiti din comun , cat mai colorati!Sa port unul de un fel si unul de un fel , sau doar unul super colorat. Gen...Daca nu ma insel , luni am avut o bila mega portocalie de la SIX!Marti am pus 2 la fel , cu niste fete zambarete , roz roz roz , de-ti picau ochii , tot de la SIX . Miercuri sau joi am avut unul ceva mai maricel albastru , cam ASA dar mult mai tipator , si unul negru. Tot felul de nebunii.
Daca imi puteti spune unde pot gasi cercei gen coada de paun , mari mari si lungi , colorati.
Ma gandeam la niste fleshuri , dar nu prea exagerate , insa imi va parea rau dupa ceilalti cercei , pentru ca nu imi pot imagina cum e sa iti cosi urechea.
Deciii.. De unde as putea achizitiona astfel de accesorii ?Jud.Suceava.
http://www.click-six.com

2 comentarii:

  1. Aaa , nu , sa nu se inteleaga asta..Cerceii din S I X pe care ii am sunt din Austria si Belgia :D
    Iar linkul l-am postat pentru ca imi plac produsele..:D

    RăspundețiȘtergere