marți, 29 martie 2011

Addicted to all of these...

Hmm..That`s right girls ! Toate 6 , functionale , in acelasi timp! De ce ? Nu ma itrebati.
S-a intamplat acum cateva luni , chiar inainte de a-mi deschide blogul. Oriunde eram , cei 6 buni prieteni ai mei ma insoteau.
About everyone..Primul pe care l-am incercat a fost Nivea Passion Fruit..Eram gen uaaau that rules!Cateva zile mai tarziu mi-am dat seama ca am nevoie si de o alta nuanta si am ales Starwberry , care inca mi se pare cea mai buna. Cel albastru ma dadeam seara inainte de culcare , si daca ma mai trezeam sa beau apa sau sa merg la baie , mai aplicam un start sa fie pana dimineata.6 dupa mine , in total vreo 15..
in primul rand imi trebuia unul incolor pt noapte (ma dau si in somn si nu am aceeasi dexteritate la aplicatie) si restul colorate pt ziua, iar in cantitate mare pt ca sa nu intru in panica daca nu imi gasesc strugurelul, sunt in stare sa caut farmacii non-stop la miezul noptii daca nu am doza cu mine....


Acum o noua pasiune in ceea ce priveste hidratantele astea..Supriza pentru mine a fost cea mare , caci nu sunt prea pro cu produsele Avon. Cele din imagini.Pur si simplu geniale , i`m in love with them!Mai mult de 10 lei nu costa , si exact cum faceam cu Nivea asa fac si cu acestea..Bineinteles , am si unul de noapte, avon care protecting , spf 15.
Cel singurel din poza :D...Si my fav este cel cu ciocolata, o alta obsesie.
Hope u`ll try it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu