luni, 7 martie 2011

7.martie.2011- blue session

3 comentarii:

  1. Salut Kama!Vroiam sa iti spun ca mi-am cumparat astazi in drum spre serviciu , acea mascara de la Rimmel London despre care mi-ai vorbit ieri.
    Imi place tare tare mult!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei K !
    Minunat machiaj!Sunt ochii tai acestia?
    Ce fard de pleoape folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Camelia : Ma bucur tare mult ca ti-am fost de folos!In caz de ceva , sunt aici si alta data!:D

    @Deedi: Multumesc.Da , sunt ai mei, mersi din nou.
    Hmm..Sincera sa fiu , este un fard de-al mamei , o firma fantoma , habar nu am.Nu scrie nimic pe cutiuta , si le are de mult.E un trio cu albastru.. Imi pare sincer rau..Dar cu acelasi efect iti pot recomanda un duo de la Elf , nuanta Blueberry , variaza intre 8 si 10 ron.
    Sau fard duo Artic Duet Mineral , tendita de Smoky eyes , nuanta Winter frost.Diferenta este ca winter frostul e alcatuit din albastru si gri.

    RăspundețiȘtergere