marți, 12 aprilie 2011

Buna! Nu ştiu de ce , dar am senzaţia ca sunt în weekend , o zi mai liberă pentru mine , si ceva răsfăţ. Astăzi am fost la manichiura , după mult timp de unghii roase. Umm .. [acesta este un pasaj adaugat după jumatate de ora de la prima postare.Nu Dorina , nu sunt unghiile mele cele din postul cu oja  Chanel , sunt unghiile surorii mele Mara:)].
Un strat simplu de alb si nişte bulinute mov sa-mi mai coloreze ziua ^^ . Mai aveam 70 de lei. De ce i-as risipi în vreun pub cand as putea sa intru pe usa de alături sa îmi fac o curatare faciala. Intradevar , acum par bătută , dar in 2 zile tenul meu va arata minunat. Am scapat de punctele negre de pe nas si din jurul nasului si de cosurile ce acum s-au accentuat mai tare.....
Cumva imi e dor sa scriu pe blog , sunt chiar invidioasa pe blogeritele care au zilnic prilejul de a-si impartasi gandurile si altor doritoare..
Astazi , o bloggerita cu care mai comunic din cand in cand , mi-a trimis un e-mail astfel :
Te salut KAma , 
Daca ai putea sa surprinzi in atentia cititoarelor , un produs foarte drag mie pe care il vand?
..........

Da , chiar mi-ar face mare placere. In imaginea de mai sus , glossul D I O R  , este vandut de Rebecca cu NUMAI 30 DE LEI!!!Are 3 bucati , eu as spune sa va grabiti! Nuanta celor 3 este cea din imagine, si nu sunt folosite.( doar 1 a fost deschis pentru fotografiat.) Eu sincer l-as cumpara , dar am unul :D Contact la : kamadamaschin(at)yahoo.com sau rebeccadubstep(at)yahoo.com .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu