joi, 7 aprilie 2011

!!!

Buna ,
Of of si iarasi of! Nu va imaginati ce zile de teroare am avut saptamana asta.Teste peste teste , certuri cu mama , lipsuri si tot asa..
Dar bine ca am ajuns sa mai deschid si calculatorul.Vreau sa va spun ca sunt foarte multumita de mine , pentru ca nu am mai mancat ciocolata , mai deloc! Adica foarte putin , nici chiar deloc!
Din punctul meu de vedere e o realizare , tinand cont ca mancam cate 3 ciocolate/zi.
Ummm..Ma uitam pe dulapul meu cu stikere de la u-man si cu afise de la party`urile preferate , si multe multe chestii , si am facut curatenie.
Am ramas cu niste stikere by dushky si cateva element si vans..Am cautat`o pe Dushky pe internet , si am dat de blogul ei. Este o persoana atat de creativa!!!
Si m-am gandit , ( NU VREAU SA MA LAUD!!!) , de ce as lasa talentul meu sa se iroseasca daca il pot cultiva?
Probabil ca nu am mai mentionat , dar le am cu desenul , desenez destul de bine pentru maini neexersate...:D
Tot spun de cateva zile ca merg sa imi cumpar niste mine HB pentru creion , si nu apuc sa mai ajung la librarie...
http://dushky.blogspot.com/2010/10/florence-sketch-please-help-me-with.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu